Публічна угода

Публічна угода про надання послуг Інтернет-магазином luch-stock.com.ua

Основні поняття.

Користувач – фізична особа, відвідувач Сайту, який приймає умови цієї Угоди та бажає розмістити Замовлення на сайті.

Покупець – Користувач, який розмістив замовлення на сайті.

Продавець – luch-stock.com.ua.

Інтернет-магазин – Інтернет-сайт, що належить Продавцю, розташований у мережі інтернет за адресою, де представлені Товари, які пропонує Продавець для придбання, а також умови оплати та доставки Товарів Покупцям.

Сайт – luch-stock.com.ua.

Товар – одяг, аксесуари, представлені на продаж на Сайті Продавця.

Замовлення – належним чином оформлений запит Покупця на придбання та доставку за вказаною Покупцем адресою / за допомогою самовивезення Товарів, вибраних на Сайті. Мінімальне замовлення – 1 лот, від 5 одиниць однієї марки або будь-які марки у категорії “на вибір” на суму від 300€ або від 10000 грн. Оплата провадиться за курсом, який оновлюється щодня об 11:30. Суму у гривні Покупець може побачити, переключивши значення валюти на верхній панелі Сайту.

  1. Загальні положення.

1.1. Продавець здійснює продаж товарів через Інтернет-магазин за адресою.

1.2. Замовляючи Товари через Інтернет-магазин, Користувач погоджується з умовами продажу Товарів, викладеними нижче (далі – Умови продажу товарів). У разі незгоди з цією Угодою користувача (далі – Угода). Користувач зобов’язаний негайно припинити використання сервісу та залишити сайт.

1.3. Ці Умови продажу товарів, а також інформація про Товар, представлений на Сайті, є публічною офертою.

1.4. Користувач погоджується з Умовами продажу товарів шляхом проставлення позначки у графі «З цими умовами згоден» під час оформлення Замовлення.

1.5. Угода може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку без попередження Користувача/Покупця. Нова редакція Угоди набирає чинності через 10 (Десять) календарних днів з моменту її опублікування на Сайті, якщо інше не передбачено умовами цієї Угоди.

1.6. Угода набирає чинності з моменту відправки Покупцю Продавцем електронного підтвердження прийняття Замовлення при оформленні Покупцем Замовлення на Сайті, а також з моменту прийняття від Покупця Замовлення за телефоном +38(099)05-44-555 або з моменту реєстрації Користувача на Сайті.

  1. Предмет Угоди.

2.1. Предметом цієї Угоди є надання можливості Користувачеві придбати Товари, представлені в каталозі Інтернет-магазину за адресою luch-stock.com.ua для здійснення підприємницької діяльності.

2.2. Ця Угода поширюється на всі види Товарів, представлених на Сайті, доки такі пропозиції з описом є в каталозі Інтернет-магазину.

  1. Реєстрація на Сайті.

3.1. Реєстрація на сайті здійснюється за адресою luch-stock.com.ua

3.2. Реєстрація на Сайті є обов’язковою для оформлення Замовлення.

3.3. Продавець не несе відповідальності за точність та правильність інформації, яку надає Користувач при реєстрації.

3.4. Користувач зобов’язується не повідомляти третім особам логін та пароль, вказані Користувачем під час реєстрації. У разі виникнення у Користувача підозр щодо безпеки його логіну та паролю або можливості їх несанкціонованого використання третіми особами, Користувач зобов’язується негайно повідомити про це Продавця, надіславши відповідний електронний лист за адресою: modainua@ukr.net.

  1. Товар та порядок здійснення покупки.

4.1. Супроводжуючі Товар фотографії є ​​простими ілюстраціями щодо нього і можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару. Супровідні Товар опису/характеристики не претендують на вичерпну інформативність і можуть містити друкарські помилки. Для уточнення інформації щодо Товару Покупець повинен звернутися до Служби підтримки клієнтів.

4.2. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі Продавця, останній має право виключити вказаний Товар із Замовлення / анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця шляхом надсилання відповідного електронного повідомлення за адресою, вказаною Покупцем під час реєстрації (або дзвінком менеджера Продавця).

4.3. У разі ануляції повністю або частково передплаченого Замовлення вартість анульованого Товару повертається Продавцем Покупцю у спосіб, яким Товар був оплачений.

4.4. Продавець має право анулювати Замовлення Покупця, що включають Товари, від яких раніше Покупець відмовився 5 і більше разів, вказавши причини, не пов’язані з наявністю недоліків у цих Товарах.

4.5. Продавець має право відмовити в оформленні Замовлення, якщо у Покупця вже оформлено та не отримано інших Замовлень на загальну суму 1000 (тисяча) гривень і більше.

4.6. Покупець несе повну відповідальність за надання невірних відомостей, що спричинило неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов’язань перед Покупцем.

4.7. Після оформлення Замовлення на Сайті Покупцю надається інформація про передбачувану дату доставки шляхом направлення електронного повідомлення на адресу, вказану Покупцем під час реєстрації, або за телефоном. Менеджер, який обслуговує це Замовлення, уточнює деталі Замовлення, погоджує дату доставки, яка залежить від наявності замовлених Товарів на складі Продавця та часу, необхідного для обробки та доставки Замовлення.

4.9. Очікувана дата передачі Замовлення до Служби доставки повідомляється Покупцю менеджером, який обслуговує Замовлення, електронною поштою або при контрольному дзвінку Покупцю.

  1. Доставка Замовлення.

5.1. Способи доставки Товарів:

– транспортна компанія Нова Пошта;

– транспортна компанія Делівері;

– транспортна компанія Автолюкс;

– транспортна компанія Justin;

– транспортна компанія Meest Express;

– транспортна компанія Укрпошта;

– самовивіз зі складу.

5.2. Територія доставки Товарів, представлених на Сайті: Україна та країни ближньої Європи.

5.3. Затримки в доставці можливі через непередбачені обставини, що сталися не з вини Продавця.

5.4. При доставці Замовлення вручається Покупцю, який може надати відомості про Замовлення (тип товару, його вартість) та документ, що засвідчує особу Покупця, (паспорт громадянина України або права водія), а також сплатити вартість Замовлення в повному обсязі особі, яка здійснює доставку Замовлення (у у випадку, якщо вартість доставки не була сплачена попередньо).

5.5. Щоб уникнути випадків шахрайства, а також для виконання взятих на себе зобов’язань, зазначених у пункті 5. цієї Угоди, при врученні передплаченого Замовлення особа, яка здійснює доставку Замовлення, має право вимагати документ, що засвідчує особу Одержувача, а також вказати тип та номер наданого Одержувачем документа на квитанції до Замовлення. Продавець гарантує конфіденційність та захист персональних даних Одержувача (п.9.3.).

5.6. Продавець знімає з себе відповідальність за безпеку товару після передачі Товару Транспортної Компанії.

5.7. Вартість доставки кожного Замовлення розраховується індивідуально, виходячи з ваги Товару, регіону та способу доставки. Також у разі потреби вартість доставки повідомляється менеджером по телефону після передачі Товару Транспортної Компанії.

5.8. Щоб уникнути ризиків втрати або пошкодження Замовлення під час доставки Транспортною Компанією, Покупець зобов’язаний повідомити менеджеру вартість страховки вантажу. Для Замовлень по території України радимо страхувати вантаж на суму Замовлення (у цьому випадку вартість доставки зросте), мінімальна сума страховки – 300 грн. Для Замовлень до, страховка = 1% від суми замовлення. Страховка з доставки до Криму та інших країн колишнього СНД обговорюється особисто з Покупцем.

5.8. При отриманні Замовлення у відділенні Транспортної Компанії, Отримувач, після оплати доставленого Товару, зобов’язаний оглянути доставлений Товар та зробити його розтин у присутності працівників транспортної компанії для перевірки Товару на відповідність заявленій кількості, асортименту, комплектності Товару та цілісності упаковки. У разі наявності претензій до доставленого Товару (недокладення, вкладення Товару відмінного від зазначеного в описі відправлення, виробничий шлюб) за вказівкою Одержувача працівниками транспортної компанії складається Акт про виявлені невідповідності. Якщо Одержувачем не були заявлені претензії у вищезазначеному порядку, то Продавець вважається повністю та належним чином, який виконав свій обов’язок щодо передачі Товару.

5.9. При прийнятті Замовлення від кур’єра, Одержувач зобов’язаний оглянути доставлений Товар та перевірити його на відповідність заявленій кількості, асортименту, комплектності Товару та цілісності упаковки. У разі відсутності претензій до доставленого Товару Одержувач розписується у «Бланку доставки замовлень» та оплачує Замовлення. (без 100%-ної передоплати). Підпис у доставкових документах свідчить про те, що претензій до Товару Одержувачем не заявлено і Продавець повністю та належним чином виконав свій обов’язок щодо передачі Товару.

5.10. Час перебування кур’єра на адресу Одержувача обмежений 15 хвилинами.

5.11. Уточнити дату, час та при необхідності маршрут доставки можна у менеджера, який зв’язується з Покупцем для підтвердження Замовлення.

5.12. Користувач розуміє та погоджується з тим, що:

здійснення доставки – окрема послуга, яка не є невід’ємною частиною товару, що купується Покупцем Товару, виконання якої закінчується в момент отримання Одержувачем Товару та здійснення платежу за нього. Претензії до якості придбаного Товару, що виникли після отримання та оплати Товару, розглядаються відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та гарантійних зобов’язань Продавця.

  1. Оплата товару.

6.1. Усі розрахунки між Сторонами здійснюються у гривнях.

6.2. Для Покупців, які проживають на території Європи питання оплати обговорюються в індивідуальному порядку.

6.2. Ціна Товару вказується на Сайті та видно Покупцю тільки після реєстрації. У разі неправильної вказівки ціни замовленого Покупцем Товару Продавець інформує про це Покупця для підтвердження Замовлення за виправленою ціною або анулювання Замовлення. При неможливості зв’язатися з Покупцем, цей Замовлення вважається анульованим.

6.3. Ціна товару на сайті може бути змінена продавцем в односторонньому порядку. При цьому ціна на замовлений та сплачений Покупцем Товар до зміни не підлягає.

6.4 Продавець має право надавати знижки на Товари та встановлювати програму бонусів. Види знижок, бонусів, порядок та умови нарахування вказані на Сайті та можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.

6.5. При проведенні маркетингових заходів, що передбачають вкладення будь-яких об’єктів у відправлення із Замовленням Покупця, доставка зазначених вкладень здійснюється за рахунок Покупця. Щоб відмовитися від вкладення, Покупцеві необхідно звернутися до менеджерів Продавця.

  1. Повернення Товару та коштів.

7.1. Поверненню підлягають виключно товару неналежної якості, браковані вироби.

7.1.2. Під товаром неналежної якості мають на увазі товар, у якому відсутні елементи декору, з явним браком крою або недоукомплектований. Відмінність елементів оформлення та декору від елементів декору, вказаних на сайті, не має на увазі неналежного вигляду товару.

7.2.Товар неналежної якості необхідно передати у повній комплектації, з повним набором приладдя.

7.3. Вартість доставки не компенсується. Доставку в обидві сторони оплачує покупець.

7.4. Обмін товару можливий протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання товару та платіжного документа.

7.5. Повернення коштів здійснюється через повернення вартості оплаченого Товару. Поштовим переказом на вказану Вами адресу або банківським переказом на вказану Вами розрахунковий рахунок.

7.6. Згідно з Наказом Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року №103 «Про правила продажу товарів на замовлення за межами торгових або офісних приміщень», ми зобов’язуємося повернути сплачені Вами кошти не пізніше ніж за 30 днів з моменту письмового повідомлення про повернення та повернення товару.

  1. Додаткові умови.

8.1. Інтернет-магазин та послуги, що надаються, можуть тимчасово частково або повністю недоступні через проведення профілактичних або інших робіт, або з будь-яких інших причин технічного характеру. Технічна служба Продавця має право періодично проводити необхідні профілактичні чи інші роботи з попереднім повідомленням Покупців або без нього.

8.2. Покупець погоджується, що Продавець має право надсилати Покупцю повідомлення, включаючи повідомлення про внесення змін до Угоди, через електронну пошту, звичайний поштовий зв’язок або шляхом розміщення інформації на сайті Продавця.

8.3. У разі виникнення запитань та претензій з боку Користувача/Покупця він повинен звернутися до Продавця за телефоном або в інший доступний спосіб. Усі суперечки сторони намагатимуться вирішити шляхом переговорів.

8.4 Будь-які скарги щодо політики конфіденційності та захисту персональних даних покупця можна надсилати електронною поштою modainua@ukr.net.